bara massa skit

hejsan.. har inte hunnit blogga idag .. har inte haft med min dator .. men nu sitter jag hemma hos Anton å har jävla cp ångerst .... fett pinsamt ...  vill hem me .. men pallar inte vara bland folk .. pappa svarar inte så han kan inte hämta mej .. å jag vet inte vart jag ska ta vägen typ . vill igentligen aldrig mer åka hem.. är ju bara ett helvete där endå . men jag kan ju inte flytta hemmifrån när jag inte har någon inkomst .. å så har jag ingen mamma jag kan bo hoss heller ..  min syster skulle antingen bli lack på mitt inlägg lr skriva "du kan bo här ett tag" men de går INTE .. funkar inte ! så de är inte ett alternativ ..
pallar inte blogga mer kommer bara skriva mer SKIT !

Kommentarer
Postat av: Y

synd att min mamma är dum i huvudet, annars kunde du flyttat in hos mej. Älsk dej <3

2010-12-20 @ 12:53:46
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0