blabla bla TJATAR JU !

varm vattnet tog slut i duschen innan .. nu sitter jag å kolla på film å dricker kaffe & hoppas på att Älsk kommer senare .. hatar att vara ensam hemma ..  de är värre än att gå ensam å skogen mitt i natten , tycker iaf jag .. får för mej att jag hör något hela tiden ... typ att de springer runt en lite mördare i huset . som tur e så har jag Sandy ..
fast de jobbigaste är inte att jag tror någon smyger omkring .. de jobbigaste e att men tänker så förbannat mycke .. å om de är något jag är duktig på så är de att tänka FÖR mycke verkligen .. känns som om man i vanliga fall tänker 1 cm så tänker jag 100 000 m ist .. as jobbigt .. de är då ångesten kommer ..  för allt går ju faktiskt åt helvete i slutet ändå ?
alla kommer ju någon gång dö , men man vet bara inte när .... de kanske kommer en mörade hit sen vem vet ? lr så blir jag jätte gammal ? lr kanske bara några år till ? . hoppas iaf att jag får fixa upp mitt liv å flytta till eget å skaffa familj :)
men  nu ska jag kolla på film så man slipper tänkandet .. funderar på att skriva ner allt jag tänker på någon gång.
skriva ihopp de till en dikt lr något ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0