fett seeeeeeeeeeeeegt !

sitter hemma hos Danne å surar nu för jag inte fick jobba idag .. FETT SEEEGT !
är hungrig som en svulten gris ..  vet inte jag ska skriva .. har haft en seg dag bara ..
håller på att bli riktigt sjuk tror jag .. bara de hinner bli lov innan för jag har varit borta som fan från skolan ..
funderar på att söka jobb på riktigt me .. å jobba tisdagar & torsdagar å prata med rekton & se vad han säger .
för stylist är inte min grejj lix .. kan vara kul ibland..
men hälften av de vi lär oss har jag redan sett .. kan googla på allt xD
en sak jag vill lära mej de är att göra naglar . vet inte när vi får lära oss de .. men då vill jag vara me ! .
kan göra så mycke olika saker om man bara använder skallen lite ^

en bild på mej & min tvilling syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0