honung i ansiktet & ägg i håret (Y) ?

sitter hemma nu med honung i ansiktet :) . de är skit skönt . ska ta en lång dusch sen å ta hand lite om mej sj ..
sen ska jag kolla lite vad lös hår kostar å vilka som är bäst i stan på naglar å pris på de . vill vara fin till julafton .. å om inte mina öron vill bli fina får jag hitta på något annat ju :)
tänkta göra en hårinpackning me .. men hade inga ägg hemma ..
Ägg + Oliv olja är as bra för håret
fixar från roten ända ut till topparna

hemmagjord hårinpackning: olivolija + ägg(gulan)
häll de i en skål vet inte hur mycket av varje men de är bara att känna på sj :)
vispa om ordentligt ... öööhmm.. ?
ta de i håret sen kan du ta en fuktig handduk runt huvudet .
låt sitta i så länge du känner för, men jag har haft de i 20 min tror jag :)

Ägg: gör håret mjukt, fylligt och glansigt, ägg innehåller mycke proteiner som slitet hår jätte gärna vill ha
Olivolja ; återfuktar och gör håret mjukt , men ta INTE för mycke så de blir för fett , för de är ju inte fint ...


Pippi Långstrump har ägg i håret för de ska växa, hon säger att de växer så de knakar , men vet inte om allt hon säger är sant ? men de åter står att se för jag vill ha ägg i håret ! =D


helt glansig av hånungen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0