idag är de julafton ?

hejsan alla :) igår han jag inte blogga på kvällen för jag tog mej en lång promenad på över en timma till min Älskling.. kanske inte va en så bra ide är ganska förkyld ju ^ när jag hade kommit lite mer än halvvägs blev jag så trött så jag kunde ha somnat xD . klockan va ju typ 2 när jag kom fram :S  stackars Danne som satt uppe å väntade ..
men innan jag tog en iskall promenad så färgade jag håret ( visar resultat senare ) hoppas inte de blev fläckigt .. gjorde de själv igen å de kändes som jag missade lite men nu har jag iaf tagit där jag missade senast =D
å Nu sitter jag hos familjen Appelberg & har precis Duschat så ska ta på mej å fixa i ordning mej lite :)
men är de verkligen julafton idag ? känns inte så .. har gått fort men inget att klaga över ! VILL JU HA SOMMAR NU :)

En jag med färg i håret :) GOD JUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0