idagigårpeace

sitter hemma hos Danne nu .. kollar lite på tv, ska nog snart hem om min pappa orkar hämta mej ... är för lat för att ta bussen nu .. måste tvätta å fixa massa å hitta kläder till begravningen på måndag .. sen måste jag städa på mitt rum , Danne känner av sin allergi .. =/ . ( hund ) & Sandy fäller jätte mycke nu .. vill ju inte att han ska bli sjuk för han är hemma hos mej så ska tömma hela mitt rum sen får Sandy sova utanför ist för att sova med oss.. soligt , men lätt värt. kommer ju fortfarande mysa med henne ^
IGÅR
igår va jag med Danne Anton Sandra & Ella .. vi gjorde typ inte ett skit men trevligt ändå . pallar typ inte skriva mer .? vill nu veta något så fråga ^
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0