Lista på saker jag ska..

Lista på saker jag ska göra för att må bättre :)

* Träna regelbundet
* långa promenader
* sola
* äta nyttigt
* ta hand om min hy
* ta hand om mitt hår

jaaa ? helt enkelt ta hand om mej sj , se till att tvätta av mej sminket varje kväll.. å smörja in hela mej med massa gosiga krämer. nu är de ju samma jävla problem som alltid .... MIN EKONOMI ! kräks typ på att vara så här fattig..
finns så mycket som man vill ha som man aldrig kan få ... jag behöver verkligen nya kläder , en vinter jacka & vinter skor..
sen finns de ju saker som man behöver som inte är livs viktiga , men jag trivs inte i mej sj om jag inte får se lite bra ut iaf .. så jag behöver verkligen nytt foundation så jag kan täcka över mina ärr & annat i ansiktet å få en jämn färg .. smink borttagnings medel är något jag behöver .. krämer & annat som klassas som vård ..

Alla trivs bättre i dej själva om man får känna sej lite snygg .. å är man inte snygg så får man använda hjälp medel..
å de SUGER verkligen hårt när man inte har råd . känner ju inte för att vara bland massa folk när jag ser ut som ett lik ..  dock är de inte många som förstår hur mycket man skäms när man känner sej risig å ful.. spelar ingen roll typ hur många som kommenterar att men är söt lr snygg .. är man inte nöjd sj åtminstone med lite så vill man ju bara gömma sej ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0