MASSA FRÅGOR & SVAR !

HAR DU ?!

Sagt nej till sex: Ja
Varit medvetslös: Mjoo
Hånglat med nån riktigt ful: Ajjemen :)
Hånglat med fler än 50 pers: tror jag inte ?
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Ja.. alla möjliga kön
Gjort något riktigt dumt: Ajjemen
Gjort något du verkligen ångrar: Jepp
Blivit full på ett släktkalas: Ja ^
Varit full i skolan: Ja ...
Blivit portad ifrån en krog: Noooop
Varit otrogen: Mm..
Slagit sönder en tv: Ja ..
Önskat att du var det motsatta könet : Ja
Åkt ambulans: Tror jag inte
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Har ingen mamma
Slagit ner någon: mm..
Skämts över dina föräldrar: Jepp
Skämts över dig själv: Jaaa
Ätit från en papperskorg: haha nää xD
Kissat ner dig av skratt: som liten kanske . annas .... hmm .. NÄ
Sagt jag älskar dig och menat det: Självklart .
Dricker du: inte alls ofta längre . en gång i månaden MAX
Vad är du mest rädd för: Åka buss, Ensam hemma å mej sj
Vilka kläder sover du i: beror på.
Vart vill du gifta dig: Tror inte jag vill gifta mej
Vad hatar du verkligen: När de är kallt å pengarna är slut
Varit kär: Jaa
Är du ett hälsofreak: Nej xD
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja
Är du ensam nu: Nej , med älsk så klart
Vill du gifta dig: Tror inte de ..
Vill du ha barn: Jepp ..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Sandy tror jag . har sj inte sovit där så ofta ..
Såg dig gråta: Daniel
Fick dig att gråta: Mej sj
Du delade en drink med: Hmm ? ..
Du gick på bio med: Danne, Wille, Daniel, Anton & Emma
Skällde på dig: Grannens hund



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: jepp
Köpt någonting: inte för mina pengar ^
Varit sjuk: jaa nu :P
Sjungit: Lite xD
Saknat någon: Ja
Haft sex: Ja

JAG HAR:
Digitalkamera: nää lr lite ..
Telefon på rummet: hemma hos min far, ja
Egen dator: Jaow
Husdjur: Sandy <3
Bra kompisar: mjoo
Tar du receptbelagda mediciner: Nä
Vem vill du fika med just nu: är inte sugen på fika just nu ^

SEX, KÄRLEK OSV:
Har du någonsin haft fyllesex? Ja
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja :D
Har du träffat någon internetperson? Ja
När var din första kyss? för kanska 5-6 år sen ^
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: XD 26
Och yngsta? mmmmm...
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 .. fast känns som bara 1 fast ..... 2..
Vad tycker du om kärlek? de jobbigaste värsta någonsin & de mest underbaraste finaste någonsin
Har du flashat/strippat nångång? Ja 
När kramade du någon sist? idag.
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? mjoo
När kysste/hånglade du med någon sist? några timmar sen ^

Ångrar du det? neeeeeeeeej

Är du singel? neeeeeeej
När fick du senast en komplimang? Idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0