mina julklappar ..

vad jag fick i jul klapp :)
Garnier rengöring , ansiktsvatten & ansiktskräm
Gym kort ( ett år ) friskis
Oriflame  kräm , skrubb & tvål
3 såna stora klister grejer att sätta på lapptopp:n
en bok med massa olika sallader

tack alla :)

sen kör vi ett tärnings spel om julklappar varje år .  alla köper några klappar för typ 50 kr st. sen slår man tärning om dom .. får man 1 lr 6 så får man ta en.. sen när dom är slut så kör man i 10 min till å stjäl av alla andra å om ingen har när 10 minuter har gått får man ta av den med mest .. som öppna :) jag "vann" en spargris , muggar med näsor på , något glas typ för ljus lr något .. & en AXE .. men den får Danne .. om han vill ..

men nu orkar jag fan inte med julen något mer så ska ut på en promenad tror jag .. pallar ju inte mer ångesten i huset ...... får panik snart ..måste verkligen bort!! ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0