pinsamt liv ...

sitter hos danne å är sjukt seg .. känner mej helt förstörd i kroppen .. vad fan har jag gjort ?
ska snart kolla på film ... INCEPTION ... vet inte om de är bra . men får ju hoppas på de :P
skulle behövt gå hem å hämtat lite mer kläder egentligen .. men pallar ju inte gå lr åka buss när de är så förbannat kallt .. hatar verkligen vintern .. å jag är för fattig för att klara av den ... får snart sälja mej sj lix .. fett illa att inte ens ha en vinter jacka ...hatar att vara 18 . måste betala allt sj .. men jag har ju inga pengar ?! .. fattar inte hur detta är ut tänkt ?  å imon fyller min syster år .... å jag har inte ens råd att ge henne något ... SÅ JÄVLA PINSAMT !
skäms fan över mitt liv .. åt helvete .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0