Pinsamt liv !

sitter hemma & kollar på lyx fällan & är skit hungrig =P .
fryser som fan ... tror jag håller på att bli riktigt riktigt sjuk ..
lyckades få en boll i nyllet innan när jag satt med mobilen så den flög & gav mej en box ... så kommer säkert få en fin blåklocka ... lagom fin till jul... är helt pank tills efter jul ... min syster fyller år om 4 dagar ... mitt foundation är slut .. å finns bara slattar kvar av allt annart jag använder dagligen ... allt går åt skogen nu ? .. har inte ens köpt klart jul klappar .. får stå å skämmas .. har kollat massa om de behövs någon extra hjälp på något jobb så man kanske kan få en lite peng .. iaf en bit på vägen .. men de finns ingenting ! ... har sjukt med otur ! ...  arbetslös & bor fortfarande hemma ..  pinsamt liv jag lever ! ....


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Men du behöver inte köpa till oss har vi ju sagt :)

2010-12-15 @ 18:40:10
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0