SHIIIIIT

jag så jävla sur på mej sj ...
hade fixat massa för jag trodde danne skulle komma , sen blev de inte så ..
kändes cp fel bara för jag va typ säker på att han skulle komma.. så gjorde massa i onödan ..
men kunde ju kollat lite extra , ime att pojken är ganska glömsk & glömmer ibland vad han säger^
innan när jag skulle städa undan lite vet jag inte vad jag gjorde .. men nu ser de ju helt flippat ut ..
så måste hålla på & städa lite nu om jag ska gå å lägga mej någon gång ..
är verkligen skit trött men kommer inte kunna sova sj .. funderar på en lång promenad..
KANSKE !
är cp seg men skulle ju kunna gå till Danne om han är vaken..
men frågan är ju om jag orkar gå så långt ? ... men jag saknar ju honom något djävulskt !

jag inte sagt de innan så säger de nu ! mitt favorit halsband har gått sönder .. ( de på bilden ) & de finns inga fler att köpa .. blir så jävla ledsen ... älskar mina diamanter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0