sjuk+a6=? får se

hej.. :P har nyss duschat så ska snart fixa, sen ska vi se om jag & älsk orkar ta oss till a6.
är inte direkt piggare i halsen ^ men får se , behöver iaf lite sol ljus .. kan inte ligga inne i källaren hela tiden ^
kom på världens smartaste sätt att hindra min ångest att titta fram helt ^ igår så kände jag att de va på väg å allt men försökte vara så lungn som möjligt sen bad jag Danne berätta en historia .. han är inte så duktig på att komma på historier men han kunde iaf prata om något så jag bara lyssnade & koncentrerade mej på de han sa å ingen annat. dock tog de ju tid men de funkade :) men pallar inte skriva mer nu ska ta på mej lite kläder :p Peace

Kommentarer
Postat av: Y

sv: aww.. jävla kärringar!! älsk <3

2010-12-20 @ 15:56:44
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0