skola, jobb ? hur vill jag ha de ?

har inte hunnit blogga än idag ^ men nu sitter jag hos Danne iaf :) han ska på någon kurs sen å för hoppningsvis får han ett jobb han har sökt .
jag vill me ha ett jobb ... ska snacka med rektorn imon å se om jag kan hoppa av stylist lektionerna å plugga med någon annan klass dom dagarna tills jag är ikapp sen inte gå i skolan alls tisdagar  & torsdagar .. försöka få tag på något jobb dom dagarna + helger kanske ?  hade varit soft ... lr hoppa tillbaka till iv & ta studenten i år ? . om jag börjar plugga med körkortet kanske jag skulle kunna få ett bud bils jobb när jag studerat klart ? .. hmm .. efter jul så ska jag har bestämt mej iaf . ska leta jobb som f*n me !  men nu orkar jag inte skriva mer ^ Peace

måste köpa linnet på bilden ^ skit skönt & gosit :)  så sexigt mer pris lapp på axlen ^

Kommentarer
Postat av: yonna

SNYGGING! lööv you <3

2010-12-14 @ 19:25:16
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0