strässs

heeeej ! . har inte hunnit blogga idag ^ på morgonen fick jag smyga runt å sminka mej i mörker & plattade håret i en tvättstuga ... bara för att vara så tyst som möjligt så danne inte vaknade :P men han hade visst vaknat när jag gick in i en byron xD men jag lyckades iaf göra mej i ordning å dra iväg till skolan :)
pratade med Stina ( mentor ) om hur jag skulle göra med skolan , jag får inget studiebidrag om jag skulle ha andra lektioner när de är stylist . men så pratade vi om att jag kunde skriva mej på IV & plugga där. men ska flytta mej på prov först. jag vill ju inte bli stylist så då är de nog bättre ? . kanske, kanske inte ?
men innan idag ringde mickan å frågade om jag skulle me & träna =P de va nog bara för hon träffade mej på bussen igår & såg att de behövdes xD  så ska åka hem å hämta lite kläder om ett tag :) NU sitter jag hos danne å har packat ihop lite av mina grejer så ska softa här en sväng innan jag går igen .. vet inte riktigt vad jag har skrivit . men antar att jag låter grymt förivrad ? men nu orkar jag inte skirva mer =) Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0