ta mej härifrån !

har inte bloggat idag för min dator funkar inte .. Jävla kuk mac skit ...
idag är den värsta dagen i mitt liv .... fick de jobbigaste telefonsamtalet någonsin .. har precis slutat lipa nu typ .. mår inte bra någonstans .. å jag är hemma i hålan ... HATAR att vara här ... måste fan ut snart ..
å så får jag inte tag på Danne heller .. för upptagen för att orka svara typ ..
vet inte vart jag ska ta vägen . hatar fan allt ..
ska kasta min telefon i sjön så inge kan ringa mej mer...
snart går säkert denna datorn sönder me ... inget vill ju som jag vill idag ...
TA MEJ FRÅN JÖNKÖPING ....... orkar inte all skit ....
å julafton imon ... hatar julen me ... måste låtsas vara glad för allt skräp man fått ...
får aldrig någon man vill ha typ ? .. något kul kanske man får men vill egentligen inte ha något alls ... andra lägger pengar på saker men slänger typ ? ... funkar ju inte .. kanske om man är miljonär ? ...
men faaaaaaan vad sur jag är på att min data inte funkar ! . kastar den i sopptunnan ! ... FITTA !
FUCK LIFE ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0