Till Daniel

nu ska jag dra hem till Daniel <3 as gött ! ska kolla om pappa kan köra mej men de tror jag inte ..
surt för mej xD
får se hur länge Danne står ut med mej :P . för jag känner inte för att åka hem igen .. isf för att hämta mer kläder å tvätta .. men sen känner jag inte så mycke mening ... hälsa på någon gång ibland kan man ju göra .. men annars .. Nää vafan har jag där att göra ? ... men orkar inte skriva mer .. måste dra till bussen om de inte blir bil ^

frågade precis pappa om han kunde köra . å de kunde han :) grymt snäll pappa har jag . inte bara för han kör, har är snäll ganska ofta ... iaf ibland :)
PÅ TAL OM .... ingenting ? .... jag vill ha en 2 finger ring .... den på bilden är min systers .. å jag fick inte stjäla den av henne ... har inte en ända ring .. ganska surt :P men nu ska jag åka .. PEACE

Kommentarer
Postat av: Swoomp

Gaaah älskar ju din ring typ feting mkt ;) , jag har med köpt ring fast 2 så dom åker upp på bloggen lite senare eller i morgon :P

2010-12-20 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0