HELA DAN !

kom precis hem efter bio med Anton, Melina & Danne .. va å kollade på dude date . ganska bra faktiskt ^ va en brud som fick ett skrattanfall så hon inte fick någon luft ^ så rolig va den ju iaf :) .
men nu HELA DAGEN .....
blev ingen träning .. tyckte klockan blev för mycket så får ta de imon .. kanske ? .. ska till a6 tidigt imon å handla lite , hoppas på att de inte är för mycket folk bara ..  men men .. åkte hem till pappa en sväng å hämtade lite grejjor å träffade min älskade hund som inte mår bra alls ... hon har inte röt sin mat på en vecka å har börjat bita på massa saker.. hon är jätte hängig hela tiden . förutom när man är ute & går med henne .. då är hon som 5 månader igen <3 . saknar henne så förbannat mycket .. även när jag är med henne saknar jag henne för hon är inte sej likt.. måste åka med henna till veterinären snart .. men hon kan inte opereras ingen .. men vill hellre att hon avlivas än att lida .. men Sandy är inte bara en hund för mej .. hon är min lillasyster ... men får lämna de lite nu & fortsätta med min dag ..
åkte hem till mamma en sväng , fick mer julklappar :) . innan jag gick till henne va jag på ica å hämtade mina ringar .. en 3 finger ring & en 2 finger ring . fast 3 finger ringen va för liten så de fastnade ... tog typ en kvart lr något att få bort den .. tog hur mycket diskmedel som helst ^ hmm ... vad gjorde jag efter min mor .. åkte till Danne igen :) . å packade upp lite å fixade ^ va sjukt nyfiken på Marcus pojkvän som skulle komma. träffade han i bilen första gången när jag & Danne skulle till bion & Marcus & Jonas till krogen , söt pojk :) . nu när vi skulle upp & hämta lite flingor så satt dom i köket å käkade lite fylle krubb ^ riktigt trevliga pojkar de .. "lagom" fulla & väldigt roande ^ men nu orkar jag inte skriva mer  ^ höres senare . PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0