begravning ..

begraving idag ...
saknar dej farmor <3

min kusin Tommy spelade piano & min andra kusin Simone hade skrivit en dikt.
de va en jätte fin begravning men de är ju inget man vill ska hända .. när nära & kära går bort ..
de jag kommer sakna mest med min underbara farmor Inger är nog när jag brukar möta henne i skogen när hon är ute & går med hundarna å när hon matar alla djuren i skogen.. kollar fortfarande efter henne i fönstret .. lr när jag går förbi lägenheten kollar jag om hon är hemma .. men hon kommer inte hem.. aldrig mer .. :(
saknar dej farmor , du va speciell .. du kommer alltid vara i mina tankar, sov gott lilla famoo<3

Kommentarer
Postat av: neli

beklagar :(

2010-12-06 @ 22:42:08
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0