bananer & skitsnack

sitte rå kollar på banan filmen nu .. SUGER  ! . har inte kollar så mycke för alla i skolan snackar tydligen skit om alla så har blivit massa sms men bara skit i typ . de sorgliga är att allt som skriva är sant ... :( ...  innan filmen gjorde min grupp något med röda korset , vet inte vad jag ska kalla de men vi skulle låtsas att vi va flyktingar .  så berättade dom en berättelse sen fick vi ett kuvär men "pengar" i å 4 olika karaktärer som vi i gruppen skulle låtsat att vi va , sen va de lite som tipps promenad , de stod en text på en skylt så fans de alternativ där alla slutade men gå vidare till nr ** så va de ledande saker å vissa kostade som vi fick betala med våra pengar i hade fått.. så idag har jag varit en 1årig flyckting med familj som flydde från Sverige . de va faktiskt ganska kul ^. orkar inte skriva mer nu för kommer snart en lärare som vill prata med mej om all skit snack här på skolan . tror de kommer komma någon iaf :)  aja , jag står mitt kast för har inte öppnat men käft precis , som vissa andra !
men bye nu blir de mer banan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0