en dålig rubrik till en dålig dag

idag .. har inte varit så bra .. har bara tänkt å tänkt men kunnat kontrollera de ganska bra .. tills de blev massa strul mellan mej & den jag älskar mest .. vet inte hur de kommer sluta .. vill inte att de ska sluta ..
Utan dej är jag ingenting.. saknar dej..
hamnade sen hos natha en liten stund sen ut i ovädret gick massa omvägar till Huskvarna för de skulle blåsa så lite som möjligt .. svin kallt va de .. när jag kom till Huskvarna orkade jag inte mer så pappa fick hämta mej å han vet precis hur man får mej på bra humör , mina tårar blev ett leende när jag satt i bilen . bil + halt + pappa :) vi tog också en liten omväg hem :)  så nu funkade de ju lite bättre i skallen på mej .. men är skit kall om händerna så kan inte skriva mer nu .. Peace

Kommentarer
Postat av: --

hoppas det löser sig :/

2010-11-23 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0