morrrn

är de bara här allt flippar ? båda datorerna fuckar sej för mej , har problem på bloggen & facebook ..
men men .. nu sitter jag å myser i dannes skjorta å ska snart kolla om de finns något gott man kan laga sen.
har så sjukt ont i ryggen så vet snart inte vart jag ska ta vägen.. fett sugen på whisky , öl lr något .. men är pank .. hoppas att "mamma" sätter in mina pengar på mitt kort snart så jag slipper ringa , pallar inte prata med henne..
orkar inte skriva mer heller för är skit trött , fattar typ inte ens vad jag skriver xD har sovit skit dåligt i natt ..

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

Jag hade också problem med bloggen förut :/

allt bra med dig annars? Läs gärna senaste inlägget om dagens shopping på min blogg och säg vad du tycker om det hemköpta. Ta hand om dig. KRAM!

2010-11-24 @ 18:17:48
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0