ni som kallar mej för er vän ? GodNatt

Jag är så förbannat jävla trött på folk som ska göra samma sak som mej hela jävla tiden. eller sånna som snackar otroligt mycke skit bakom ryggen som dom tror man aldrig får höra .eller som står å ljuger en rakt upp i ansiktet . eller dom som sprider massa skit rycken . eller dom som gör allt för att göra mitt liv jobbigare ..  golare som hör av sej för dom tror jag inte vet vad dom pysslar med? ni luffare vet vilka ni är å jag vill inte veta av er ! LÄGG ER INTE I MITT LIV! aldrig mer...

men nu är jag trött å ska sova för imon ska jag till skolan ... vilket SUGER ! hatar min jävla röv skola men har ingen mer chans att börja om på nytt ... finns inget som passar mej . allt bara plåger mej ... BLÄÄ

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0