på stan

sitter i salongen , har precis käkat .. så jävla jobbit med massa tjejer som inte kan prata lungt lr något .. ska alltid låta .. speciellt en ... pallar ju inte .. å nästan alla skorpor har lossnat på fingret me så blir nog till att fylla i om en vecka :) lr mindre, beror på älsk , ska göra de tsm igen :) .. ska snart börjar sminka jessica får se hur de går .. känner mej yr å lite konstig , men de är bara att bita ihopp .. ska inte missa mer av skolan . då får jag fan bli riktigt sjuk . hade 35% frånvaro så ska se till att de blir 0% ist , mycke bättre .. måste få iordning på allt . lr så skiter jag i de men kommer bara ångra mej när de är för sent isf ... kanske ... hade tappat min töjning inatt när jag sov så fick sätta i en som va minde .... å de andra örat som vägrar töjas är ju fan sjukt . pulserar som fan å har ömmat sen i lördags å jag har typ inte gjort något... blir galen snart .. å internet dör har heltiden så hoppas fan att inlägget hamnar på bloggen ;) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0