R.I.P

tänt massa ljus nu å tänker på alla som gått bort.. sorligt .. men de är nog de som är meningen med livet .. födas & dö , det är iaf de enda som man är tvinngad till , de emellan vet jag inte varför men gör de man gör , livet kanske går ut på kunskap .. ?  att samla så mycke kunskap som möjligt . menar inte skolan nu utan kunskap om livet ? alla är bra på något ?  lr ? även om de är något som man inte kan leva på utan bara någon man kan ? sex gud , knark kung , skvaller drotning, skit saker som man är så jävla djup i ? shiit fattar knapt vad jag dillar om . men en fråga har jag iaf .. vad är meningen med livet ? kanske händer de något efter döden ? är de någon fint , vill man dit nu lr inte , måste man ha kunskap för att klara sej där att de är därför man lever längre ? fattar inget .....
? jag känner men som ett stort frågetäcken .. ?
men något jag vet är att jag tänt över 30 ljus å de är för alla som gått bort & hoppas dom har de bra nu ..
saknar er , vila i frid alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0