så jävla grym å så värdelös

Mmmm ... ny duschad å gosig ^ ska snart krypa ner å försöka somna .. dock sj ... älskling skulle träffa några å jag pallade inte hänka nu när jag är lite halv sjuk , å så skulle de bli sent me så han sover hemma inatt .. kommer aldrig kunna somna, kommer sakna att han snor allt täcke å puttar ut mej ur sängen å allt ...

MITT ÖRA! de är katastrof .. skit svullet är de nu .. kan inte röra vid de knappt .. gör skit ont :( kommer blod å var hela tiden, skit vidrigt ... vägrar ta ut töjningen ... har ju redan gått massa back .. tror dock att de är mitt svullna infekterade öra som ger mej feber ? :S hoppas inte ! ... ska vänta i någon dag å se om svullnaden går ner annar får jag låta de läka å börja om men de pallar jag ju inte .... F*TT K*U AN*S ÖRA ! varför kan du inte töjas å bli vackert :( HATE IT !
men nu ska jag fortsätta spela Bloons Tower Defense 4 bara för jag är så grym , sen blir de att försöka snarka lite . bye alla hokkers ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0