skäms

shuue, har inte haft tillgång till internet så har inte blivit något inlägg .. sorry . men tar gårdagen nu :) . va hos Anton å mös en sväng :) va jätt trevligt tills jag fick världens ångest attack kunde inte sluta gråta, så ber om ursäkt till Daniel & Anton för att jag är så äckligt cp i skallen. hoppas att de försvinner snart så jag kan träffa folk . kommer balla ur totalt annars , kommer säker fastna i Alkoholen i gen . gick inte en enda dag nykter å de funkade men de va ingen lösning ..

att älska någon så mycket.. de är så sjuk ..
att du alltid finns där för mej.. fattar inte hur du orkar .. förlåt för jag är den sämsta flickvännen i världen men jag ska bättre mej gör vad som helst för dej ! DU FATTAR INTE HUR MYCKE DU BETYDER FÖR MEJ <3
ÄLSKAR DEJ DANIEL APPAELBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0