skulle vara bättre om jag stannade hemma?

sitter hos danne nu ... har varit här ett bra tag .. käns dock meningslöst att vara här ..
när jag kom satt han vid datan & de va helt omöjligt att få kontakt med honom.. sen la han sej i sängen då gick de prata en stund iaf , men då sa han att han skulle åka iväg sen å att han skulle sova ... å han ligger fortfarande & sover .. å om jag inte är här när han vaknar kommer han säkert bli sur & väcker jag honom blir han mer sur å då vill jag inte vara här .. men vaknar han inte snart måste jag åka för har bara skolkortet som inte gäller efter 8 ..
Hoppas han vaknar snart så de inte käns meningslöst..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0