sovakalltpankfjollfittor<3

^^.
sover tydligen inte ..
tyckte jag hörde någon utanför så gick å kollade å blev helt till mej att de är så mycke snö .. glömmer sånt för jag försöker fokusera på skolan ist, haha . har ju varit snö i flera dagar å jag blir fortfarande shokad xD tycker de ska vara varmt . har nämligen inte råd med en vinter jacka lr skor .. inte ens ett par jeans att ha ist för leggins på heltid ... svin kallt ! är alltid så frusen ..
FAN ! ....... kom på de nu .... jag har matte prov imon , å jag har inte pluggat ! .... lr helt ärligt så har jag inte ens en aning om vad inom matte de är de gäller ... :S jag brukade tycka matte va roligt när jag va yngre , vet inte om de har varit lärarna men kanske för nu tycker jag inte de är alls kul .. å min lärare är ganska tråkig ... men men .. får göra mitt bästa av situationen å försöka klara g på provet lr så ber jag om uppgifter å gör de på fredag morgon isf för sov morgon.. fast de lät jävligt jobbit .. palla att jag skriver allt jag tänker ... kan ju inte hålla på å vela fram å tbx på bloggen xD . IDIOT .
HAHAHAHA
å en sak till .... vet att de är några som läser här som snackar väldigt mycke skit . å pallar inte me era trakasserier mer å vill bara säga .... Gå å dra röven i grus era jävla fjoll fittor, som inte kan säga något rätt upp i ansiktet på mej ist för att gå å snacka bakom min rygg!!!!!!!!!

ha-ha sug på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0