BANAAAAAAN

fått reda på vilka som snackar .. de är fan bara illa xD . dom som va mina närmaste som jag nydligen tappat kontakten me , sånna som svikit mej å snackat bakom ryggen förut .. fattar inte hur dom ens orkar lägga ner energi på att bra skriva å snacka skit ?! . dom försöker får mej att åka dit på massa olika saker som inte ens stämmer ^ fattar inte hur dom orkar ...
men ahja .. jag har gjort de värsta misstaget i hela mitt liv ..... jag har smittat danne så har inte träffat han idag heller .. saknar honom något sjuk ... å jag är inte tillräckligt sjuk så jag kan vara hemma från skolan .. å imon har vi någon speciell dag så ska kolla på en film om bananer i över 80 min JIPPIIIIIE ... kan inte skita i de heller efter som jag har så mycke frånvaro å de är ju inte så krävande å kolla på en banan film .. va lite annat me med röda korset.. får vel se , kanske är intressant ... lr ... :P men kallar inte skriva mer för kissar snart ner mej  .. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0