älskar mina bebisar

Sitter här nu med Anton & Danne å bara chillar ..
Sara & Jonny kom hit innan med barnen å fikade lite . ( blev ingen med mamma idag heller ....... )
sen stack dom till bolaget å bibblos så jag fick ta barnen en timma , en stund innan de hade danne stuckit me så va helt sj med dom små liven som ville äta å leka å gråta på samma gång ...
va med barnen hela eftermiddan så blev lite shleeten :)
kommer lite bilder som sysster tog under efterbiddan idag..
PS . jag ser ut som fan idag xD

Arabelle vill ha en puss :*

Jadie , Den Minsta :) . ( undra vad jag ser med dom ögonen )

Stora & Lilla

Lill fisen däckade på mej .. ;)

sov på mej ganska länge xD älsk fick göra sälskap , trodde ett tag att jag me skulle däcka ( kolla gaddarna) ;) igronera att jag ser ut som en häxa xD
"Stora" Arabelle va de ju fart på hela dagen :) så söt klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0