vad är de för fel på mej ?

Danne kom nyss :) . men han gick igen .. fast han kommer sen igen , men han ska sova hemma säger han :( .. å jag måste plugga kom jag på .. har prov imon .. om jag ens ska till skolan .. känner mej helt konstig .. inte sjuk sjuk sjuk med feber å sånt utan typ folk skygg .. orkar inte träffa massa .. känner jag fortfarande skum i kroppen efter inatt.. vill fortfarande veta vad som hände egentligen .. kändes som jag va nära på att lämna min kropp så kan inte varit en dröm .. men de kändes så overkligt .. förutom att de gjorde ont .. vad är de för fel på mej ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inget fel på dig mimmi.

du måste ta tag i ditt liv nu, bestämma vad du vill med livet. ta tag i skolan, det är hela din utbildning och resten av ditt liv. du måste orka. du kan & du gör det, om du vill!

2010-11-15 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0