*Fuck life ?

fy fan ont i hela kroppen.. tror jag sovigt konstigt..
vad kan man göra en dag som denna ? .. de är fan fredag, något måste jag ju hitta på ? .. men är helt pank så blir vel till att sitta å glo på film ikv lr något.. sen är de ju en lite horunge som stuligt min plånbok annars hade jag haft lite pengar på kortet å så hade jag haft buss kort så jag skulle kunna ta mej någonstans .. känns som jag sitter fast i ett fängelse..
jo.. inte bara jag som är pank i huset ..  vi har ingen mat hemma förens löning. skit jobbit när man är riktigt hungrig & de man har att välja på är .. inget ?! nä fy fan ..
sen har vi ju en förbannade jävla skolan me ..har varit sjuk halva denna vecka men rästen har jag bara suttit hemma & surat typ . har ju som sakt inget busskort å pallar inte planka & riskera böter för att jag ska till skolan.. så på måndag blir de upp lite tidigare å till skolan .. lr de beror helt på vädret men kan inte bara vara hemma & se mitt liv gå mer åt helvete.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0