GAAALET !

Måste verkligen till Stockholm!
skulle få av pappa i 18års present en tattuering i farbror peters studio , snart fyller jag 19 å har inte någon färg på kroppen... http://www.fafnir.se/
Tror jag & älskling åker upp om någre månader å så skiter jag i prag ? fast jag vill ju till prag ... fast har redan varit där en gång ju .. har aldrigt tatuerat mej ! .. måste måste måste ! har lite olika planer på vad jag vill göra men är inte riktigt hundra.. Gaaaaah ...
nu är de dax att sova me .. ser INTE fram emot min promenad imon bitti ... är en mil typ , mer mindre ? vet inte men en mil iaf å de är för mycke på morgonen med massa last ska kolla om jag hittar en ful ryggsäck lr något så de blir lättare ^ men ska bädda tvätta av mej , borsta tänderna å sen blir de nog till att däcka !
Saknar min älskling me .. han kom inte :( .. men han börjar vid 10 imon å jag ska gå hemmifrån vid 6-7 på monnen så kanske inte så kul xD hahahaha . men shuue ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0