ORKAR INTE

råka somna till en stund men nu håller jag på att städa, men de finns fan ingen ork ..
ena stunden är jag helt frusen känns som man behöver sitta i en bastu i en timma för att få upp temperaturen , en sec senare blir jag kokhet å skulle behöva en frys.. skit jobbigt ju ..
men aja .. måste städa iaf . ser ut som fan här orkar inte me skiten mer, men när jag börjar tappar jag orker dirr .. hur ska jag då lyckas få de fint ? nää är de någon som har en burk med ork att bjuda på så skulle de vara skit snällt :) nu ska jag fortsätta att plåga mej & mitt rum xD bye


Otroligt cp bild, men kan inte alltid vara tråkig, måste ju bjude inte på sej sj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0