Rubriker är inte men grejj assa!

Älsk åkte hem innan .. men han kommer sen igen :) . har kommit på att jag överlever nog inte en dag utan honom ..
ska städa klart mitt rum å hallen sen snart senare me (: men nu myser jag men min älskade sandy i sänger så har inte tid med något annart ;)
är verkligen skit trött .. sov skit dåligt inatt . låt å tänkte på massa skit . gick verkligen inte . låg vaken till 6 på morgonen ... men ska hålla mej vaken till iaf 8-9 ikv sen blir de ju upp super tidigt ska jutill skolan ..  kommer nog ta mer än en timma ? . inte en arning.. så ska jag släpa på datorn å alla skolböcker .. har ju inget emot att promenera så men nu MÅSTE jag gå dit å stanna där från 8 till typ 4 sen GÅ hem igen .. vilket jag inte kommer palla ..
Fan va pinsamt xD . alla "stora" bloggare skryter om sina pengar & allt dom köper helatiden , medans jag , jag sitter å skriver om hur fattig jag är .. bussen kostar fucking 15 kr å jag får springa brevid ist xD .. hahaha . nää men får se hur de blir imon . om inte Danne går upp så känner inte jag någon mening me de heller så får se .. ;)
GAAAAAAAAAAAH !!!???!!!!! :'( vad jag saknar min plånbok ... F*TTA ..
nää men nu ska jag mysa vidare sen blir de städ städ städ :)
peace

Sandy myser i skogen ;)
( ca en vecka sen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0