Shiit ...

..har skrivit massa idag men glömt att lägga upp å nu orkar jag typ inte skriva ^
men har precis kollat på Iron Man 2 , blev ju så att vi hyrde film iaf , slutade ju regna en stund.
käkade årest första kräfta idag, å de blir bara en för sen va dom slut :( .. kräftor som är så förbannat gott ..
hmm ...
Nu ligger älsk å sover brevid & har gjort de ett tag är så jävla nyfiken på vad han drömmer med dom ansiktsutrycken han får iblan som han blander men litte mummel sen lyckas han alltid slänga iväg sen arm på någon konstigt sätt så jag får en lite smäll .. ibland en hård smäll mitt på näsan å iblan känns de knappt som ett mygg bett ...

Farmor blev tvungen att åka till sjuka me .. så nu har vi 2 bortskämmda moppsar i huset .
men orkar inte skriva mer nu ... tror jag inte .. blir kanske ett inlägg senare om jag inte kan sova..
Bye ;)


Bjuder på de finaste jag har (: Danne & Sandy , de är ni som får livet värt att leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0