tralallaaa

Shiit villket väder :O . är sugen som fan på att gå ut å gå med hunden så jag får röra lite på mej, men när jag kollar ut ... tappar jag lusten .. snö & regn & bläää ..

sitter med Danne & Anton å spelar massa tråkiga spel , Anton skriker ju så fort de händer något , helt cp :)
sen har jag en jävligt dum pojkvän ... som tar sönder min data stol så gör jätte ont att sitta här & skriva ..  jävligt dum , men jag älskar honom hur dum han än är .. <3

höll på att glömma .. dom här pojkarna är ju inte riktigt som dom ska .
tog massa hand sprit & tände eld på sej själva .. inte bara de utan en toast me , luktar hel skumt i hela huset nu . jaja . så äre när man inte håller kolla på dom ... Hahah


Danne & Anton ( som även stulit min lapptopp...)

Kommentarer
Postat av: Yessicaa

Snygg du har gjort din laptop ju!

2010-10-20 @ 21:29:37
URL: http://yessicaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0