vill listan ?

känner men så jävla äcklig .. vf kan inte jag vara snygg ?

jag vill operera mina knän , fötter, höfter, midja, bröst, händer, läppar, näsa & ett litet litet lyft vid ögonen ..
vill börja gyma så jag kan få bort alla extra kilon å de tråkiga gädd hänget jag får se varja dag ..
vill ha långt fint hår som jag hade för 5 år sen .. fina naglar ... vill ha ett underbart jobb .. vill att jag ska palla mer .. palla med skolan , palla med livet .. vill träffa en kärring att snacka me så jag får årdning på all skit .. vill tatuera mej .. vill flytta hemmifrån ... vill skaffa familj ... jag vill ha ett liv ...

har så jävla mycke mer briser men låter er se dom .. pallar fan inte mer

Kommentarer
Postat av: emma

känner likadant...

2010-10-26 @ 17:27:07
URL: http://emmaengqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0