105 frågon & svar

1. är du kär? - Ja
2. har du snusat? - Ja
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Mm..
4. har du legat i sängen brevid en kille? - jepp
5. har du blivit dumpad? - aah
6. har du blivit slagen allvarligt? - Beror på hur allvarnigt?
7. tar du droger? - har testat men va inget för mej.
9. har du pussat en kille? - Oja
10. hatar du någon? - Kan man la säga
11. älskar du någon? - jepp, av hela mitt hjärta
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ojaa
13. har du djur? - inte längre ..
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Jepp
15. hatar du dig själv? - inte alltid
16. gillar du orange? -Nää!
17. har du haft/har oskyddat sex? - Jepp ..
18. har du nån sjukdom? - Jag är
dyslektiker & har pollen allergi? XD
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Flera gånger om
20. har du en gris? - du är en gris ;)
21. har du en plattång? - Inte bara en
22. har du en bror? - Jepp
23. har du sjukt bra humor? - sjukt dålig annars ;)
24. är du brunett? - Nää Ä
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - inte i flera timmar men länge är gött
26. tycker du om hästar? - Aah fast .. a
27. har du en hund? - inte längre
28. har du skilda föräldrar? - Japp
29. har du gått på simskola? - Japp
30. har du sagt bög till en kille? - jää
31. har du sagt fitta till en tjej? - Oja
32. har du fuskat? - hahaha.. jag fuskar aldrig ;)
33. har du en teve på ditt rum? -aah
34. har du lunar? - Det existerar ju inte längre
35 har du MSN? - Japp
36. har du en syster? - 1 =)
37. har du bruna ögon? - Nej nej
38. gillar du att fota? - om jag hade haft en kamera, Ah
39. har du sett dig själv brinna? - Aah xD
40. hjälper du dina vänner? - om jag kan
41. gillar du tacos? - nää I LOVE IT !
42. tycker du att du är söt? - Nee
43. har du dansat? - Bara när ingen ser
44. har du spelat fotboll ? - Nej, möjligtvis på någon idrottslektion i skolan men nää ..
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Jaa
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej
47. har du ätit sniglar? - bara falska sniglar
48. äger du en locktång? - nä ?
49. gillar du att tugga tuggummi? - Japp
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Oftast
51. gillar du kläder? - Jag älskar kläder
52. hatar du falska vänner? - en falsk "vän" är ingen vän?
53. gillar du räkna matte? - nää ..
54. älskar du någon nu? - Ja sa jag ju ;)
55: har du gråtit inför en vän? - Japp
56. kan du sjunga? - jaa men de låter ju inge bra xD
57. har du sett nån dö? - Ja.
58. säger du vad du vill? - Ibland
59. är du stor? - om magen
60. vad är ditt hela namn? - Mimmi Fanny May Pettersson
61. kan du tala spanska? - Nee
62. är du kortare än 1.60? - jag är 1.60 =D
63. älskar du sommaren? - JAAAA
64. älskar du vintern? - nää
65. brukar du plocka svamp?- nää :p
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - gjorde de ett tag men nu vet jag att folk hör mej xD
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Japp
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nää ..
69. gillar du att städa? - om jag är på städ humör.
70. gillar du att sova länge? - inte för länge.
71. har du vart med om en olycka? - Aah ..
72. är du förvirrad? - Jepp
73. har du mer än 6 par byxor? - Nää
74. har du förlorat en vän? - Ja =/
75. gillar du att shoppa? - Om jag har mycket pengar så ja
76. har du varit i Paris? - Nepp
77. gillar du ormar? - aah
78. klarar du dej själv? - Jaa ?
79. har du lagat mat? - Ja nästan varje dag
80. är du klantig? - Oja
81. har du foppatoffler?- nä
82. har du mer än 20 låtar på din dator? - på en av dom ja.
83. sminkar du dej innan skolan? - oftast
84. har du träffat en kändis? - Mjo .
85. har du mer än 7 par nagelack? - nää
86. har du busringt? - Alla har väl varit små?
87. har du skällt på din syster? - mjo
88. har du en vän som skiter i dig? - Är det en vän?
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Japp
90. sover du med nått gosedjur? - Ibland
91. har du åkt nånstans utan att du får? - massvis med gånger när jag va liten
92. vill du bara bort ibland? - Aa men det vill nog alla
93. har du tältat? - Japp
94. har du bränt dig? - Ja
95. har du lekt med levande ljus ? - aah
96. har du *lekt* anden i glaset? - Japp
97. skäms du ibland? - Aah
98. bor du i skåne? - Nej fy fan
99. gillar du hip hop/rap musik? - jepp
100. är du på sista frågan nu? - .. NEEEJ
101. är du singel? - Nej
102. har du åkt flygplan nån gång? - Nej
103. är du romantisk?- Tror jag inte
104. är du blyg? - för blyg
105. har du svarat på alla frågor? - Ojaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0