köpa tunnlar/pluggar till öronen ?

är de någon som är sugen på att köpa tunnlar/pluggar till öronen ?

efter som jag är så dålig på att läsa igenom allt så tryckte jag att jag ville ha 2at när jag beställde & dom såldes visst i par så fick 4 av varje .. så är de någon som är sugen på att köpa sprillans nya smycken till öronen så är de bara till att höra av sej :)



som bevis att jag har dubbla par av dom så har jag ett par i öronen & ett par på fingret så ni vet garanterat att dom inte är använda.


stål tunnlar 20mm
150kr

plast gängade pluggar 20mm
200kr



Kommentarer
Postat av: fredrika

Du har möjligtvis inga 10-12 mm pluggar till salu? Är in big neeeeeeeed!

2011-05-05 @ 13:17:17
URL: http://telgeflicka.blogg.se/
Postat av: Nova

Hej. Vart har du köpt dom? Jag har sökt fan överallt efter såna! Har stl 26 så det är svårt att hitta snygga smycken då..

2011-06-13 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0