fettma & töj smycken

har varit hos min far en sväng idag han hämtade mej i stan efter att jag Danne & Anton hade promenerat en sväng. & när jag kom dit så va Jonny & Sara där med barnen så de blev massa bus men Arabelle som vanligt :) Jag hade även fått post =D ett sol kort från meddo & tunnlar till öronen men hade visst läst fel när jag beställde så fick 4 st fast jag ville bara ha 2.. men de gör inget för kan säker sälja dom ena till någon eller en studio :) .

Aja .. sen när jag kom hem till Danne så va de inte någon Danne där .. så väntade ett tag men de dök inte upp någon Danne så ringde honom & han va långt bort så bestämde mej för att ta en promenad in till stan & tillbaka, fats jag va duktigare än så, joggade nästan hela vägen in till stan & mötte upp Danne & Anton sen blev de promenad hem . & imon så ska jag nog till gymmet :) måste bränna mera fett ! pallar inte vara fet längre ..

ett par sånna här i 20mm om någon är intresserad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0