dör sakta..

Hej mina trogna läsare!
Jag har absolut ingen att skriva .. men har inte heller ett skit att göra så då brukar jag hamna här .. men nu kommer de inte ens upp något i huvudet att skriva om .. är bara så jävla förbannad på mej själv att jag inte kan käka ... fick tvinga i mej en sked med fil & flingor i morse men mer blev de inte .. vet inte vad fan de är med mej men mat verkar inte vilja va i min mage ..  jo jag har visst käkat lite till .. smakade en bit på mammas hemma bakade bröd som va skit gott men ändå kunde jag inte äta de .. vad jag än äter så tar jag en tugga sen tar de fan bara stopp ?

Kommentarer
Postat av: em

samma för mig, är rökat som håller igång magen, haha

2011-08-19 @ 16:31:58
URL: http://emmaengqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0