HEJ hopp här är jag :)

brukar få lite klagomål på att jag inte lägger upp så mycket bilder på mej själv men de är för jag inte tar så mycket bilder .. tycker de är jobbigt att stå å le in i en kamera å ingen blir bra å men tar tusen bilder medan man missat en hel dag typ :P .. nää så allvarligt kanske de inte e, men pallar inte ta med mobil kameran den suger ju KUK.. fan va jag skriver .. pallar inte ens läsa å kolla om de har blivit rätt men här har ni en bild på mej iaf =D

jajajajajajaaa jag vet att den är gammal å att jag är blond .. men pallar inte ta massa :P

Kommentarer
Postat av: oj

Satan så snygg du är. Nu vill jag ju veta mer om dig. Ålder? Singel? Bor vart? osv osv

2011-08-09 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0