jobbit värre

fan vilket jobbigt väder de är idag :p. ena stunden bara öser de ner å sen lyser solen å se blir jätte fint sen regn igen .. sjuk jobbigt ju ^
något som är ännu jobbigare är att jag är så sjukt sugen på att fiska å jag fick ett spö av min söta syster men har inte använt de än å jag pallar inte sätta mej på en buss som har över en timma för att hämta att fiske spö.. de är vid såna här tillfällen men SKA ha KÖRKORT ! faaannn ....... jag typ hatar mej själv för jag inte har bil å skit .. snart skiter jag i vilket .. kommer köpa mej en bil så fort jag har råd sen skiter jag i att jag inte har något körkort .. å så kör jag tills jag blir bra nog för att få ta de =D . just nu låter de som den snabbaste lösningen men kanske inte den smartaste ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0