Romantisk middag

har precis käkat en romantisk middag med min underbara Daniel. de blev lax, potatis & sås, å sen massa sallad så klart ^ .. fast egentligen så va de nog inte så romantiskt .. jag stod å lagade mat å Danne kom när de va nästan klart å sen slängde han i sej maten å reste sej från bordet ... kan inte fatta att han är så stressad hela tiden :P men de va ganska romantiskt för att vara Daniel iaf. han väntade ju i köket tills jag hade käkat upp, men sen försvann han fort som satan när jag frågade om han kunde hjälpa till med disken xD hahah så sköööön .. men nu ska jag glo lite film. Peace!

Kommentarer
Postat av: becks

Fy faaan va snygga byxor, vart kommer de ifrån!!?? Måste ha :D

2011-08-30 @ 13:15:11
Postat av: becks

Fy faaan va snygga byxor, vart kommer de ifrån!!?? Måste ha :D

2011-08-30 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0