Socialfobi & Cannabis

Hej!
Jag är en tjej på 23 år som lider av social fobi.
jag har gått till läkare å fått medicin utskrivet som faktiskt har hjälpt, fast inte så mycket. känner fotfarande stressen i kroppen å all osäkerhet. som om man bara vill försvinna.

Sen sa min tjej kompis för ca 2 år sedan att jag borde testa att röka cannabis, & tillsammans med min medicin jag får så blir jag till vilken 23åring som helst . jag blir social å glad å känner ingen rädsla när folk kolla på mej. dock lite nojjigt att de är olagligt, för jag vill ju fan inte åka dit på någon jävla skit bara för jag vill vara normal.
men nu ska jag inte tjata mer!

/Anonym Kalmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0