Min jul

Varit å firat jul på 3 olika ställen i hela 2 dagar :) har varit hos min far hela gårdagen å firat & idag bliv det jul firande hos mormor sen hem till familjen Appelberg mot kvällen. Har fått så sjukt många paket så jag vet knappt vad jag fått ;p . Men typ en epilator eller hur det stavas, å kläder , ljus lyktor i olika former å färgen sen fick jag dag & natt kräm , å så fick jag världens snyggaste smyckes skrin med öronhängen, armband å en ball ring ;) å så har jag fått en parfym å ännu mer smycken å present kort å massa grejer jag får ta å göra ett till inlägg när jag har alla grejer framför mej :) har fått allt jag önskade mej å massvis mer. Har varit en fin å mysig jul även att vi inte fick så mycket snö ;p fast sen ballade min skalle ur.. Hade glömt ta min medicin igen.... Fattar inte hur jag kan stressa bort något så viktigt ?! Aja... God jul <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0