Svar på frågestund ;) <3


Vad gör dig riktigt, riktigt lycklig?

jag är lycklig när jag är bland lyckliga trevliga människor på något mysigt ställe =D
(typ sitta i köpenhamn på sommaren med dom man älskar mest :) )


Vilka psykiska problem/sjukdomar har du?

jag vet inte riktigt, men social fobi, dyslexsi, aggressions problem typ .. å lite till ..


varför har du frågestund när det är så lite frågor så du måste be folk fråga??

jag behöver inte be folk att kommentera. tycker det är ganska många frågor ? .. xD

hur blir man vänn med dej ;)

kanske .. prata med mej, se om de klickar :P

vad ska du göra i sommar ? :)

i sommar ska jag på mini semester med mina 2 pojkar.


vilken är din favorit outfit ?

svår fråga.. men gillar ... ;

men tror inte jag har någon favorit.. jag vill ha på med kläder som är bekvämt å som jag trivs i :)

varför tar du inga modell jobb?
gillar inte att stå i centrum.. ;P


vad är du mest nöjd med (utséendemässigt) på dig själv? kanske rumpan? ;)

umm.. jag vet inte riktigt.. ögonen kanske .. är inte nöjd med så mycket ..

vart har du gjort dina dreads ? skit snyggt verkligen!
i tranås ^^ min storebror är de som har gjort mina dreads ;)
image description

hur gjorde du för att gå ner så mycket i vikt ? U lock löövly <3
jag åker inte buss..hatar verkligen att åka buss .. så jag går överallt jag ska. å nu ha jag ju hunden som behöver gå ut flera gånger om dagen :)

vad är det pinsamaste du har gjort? :)
hmm.. svårt.. jag gör jämt massa pinsamma grejjer ju ..
får klura lite på den..

hur gammal är eran söta valp :)
12 hela veckor!


Jag undrar hur du rycker upp dig när du har en dålig dag?

bara softar å låter de dåliga försvinna förbi .. typ ;)

Vad använder du för smink till vardags?
mascara å eyeliner typ ;)


Kan du inte visa upp dina tatueringar och berätta om dom?
visst, min diamant på fingret är en förlovningstatuering :) å min lilla zigenare fick jag när jag fyllde 19 år :)
men de lägger jag upp någon annan dag för har inge bra bilder :P


vill du ha barn ?
hur många isf ? :)
du & Daniel skulle få super vackra barn tillsammans <3

tack så mycket :) . jag vill ha 2 barn. men inte riktågt än på ett tag , har ju lilla bebisen Charras att ta hans om å fostra nu :)


tror du det kommer komma någon snö till jul ?

tveksamt :( .. jag vill ha snö, men tror inte de kommer hinna lägga sej..



kan inte du lägga upp en video där du visar hur du sminkar dej ? <3 älskar din blogg
skulle nog inte funka så bra med en video men möjligtvis lite bilder :)

om du fick bestämma hur skulle världen se ut då ?
skulle ändrat massa lagar å de skulle vara fred på jorden å alla vapen å kemikalier försvinner.
jag skulle ändra på sååååå mycket om jag bara kunde.


Hur kommer det sig att du är vit & din storebror svart ? är du albino ;)^

min storebrors mamma, är inte min mamma, men hon va tillsammans med min pappa under tiden jag växte upp. så jag är uppväxt med afrikanskt blod i huset å det gör Mike till min storebror. min största förebild när jag va lite lite flicka.


hur gammal va du när du förlorade din oskuld ?
skulle tro att jag va 14-15 eller något .. alderles för tidigt om man frågar mej ..

är detta din första blogg ?

japp ;D

om du fick flytta vart du ville vart skulle det vara ?
dröm huset i spanien <3

har du varit trogen mot Daniel hela ert förhållande ?
det är klart jag har <3


hur många gånger har du varit i christiania ?
& vad tycker du om fristaden?

har varit där 2 gånger & jag tycker det är väldigt mysigt å fint med härliga meniskor.


vad gör du när ingen ser?
Dansar å sjunger så klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0