allt blir ju inte alltid som man tänkt sej

sitter hemma hos Danne som inte är här .. stressade sönder för jag hade sagt till honom att de skulle ta en timma för mej att komma hem man tog visst 10 minuter extra & då va han borta .. så nu kommer jag antagligen sitta här & inte göra ett skit ..
va på banken & så med Mamma inna & hon undrade om jag skulle hänga med henne hem en sväng men sa nej för jag hade sagt till danne att jag skulle komma .. har ingen busspengar så jag kan åka tillbaka till henne å sen hit när han kommit hem heller ..
så aah .. vad fan bör man .. har städat lite för att försöka få upp temperaturen .. men de e så jävla kallt här ändå .. fryser snart till is .. är hungrig som fan me ..  aja .. får försöka vara lite possetiv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0